12. lokakuuta 2012

Ostoslistalla: Clas Ohlson

No nyt ehdin vihdoinkin julkaista jo tovi sitten tekemäni ostoslistan teillekin. Ja tänään vihdoinkin pääsen kotiuttamaan paljon ja kauan himoitsemani tuotteen myymälästä. Ihanaa, että kotini lähellä on Clas Ohlson, voi koska vaan melkein mennä ihastelemaan kaikkea. Ja mikä parasta: Ohlsonin tuotteet sopivat todella hyvin kukkarolleni sekä monilta osin myös sopivat sisustusmakuuni. Olen paljon käyttänyt Ohlsonin myymälää jo ennen sisusteluani ja blogiani. Kiva, että Ohlsonia on nyt alettu enempikin mainostamaan ja se on rantautunut sisustusbloggaajien tietoisuuteen. Niin, ja verkkokauppakin on uutena mahdollisuutena.. Jos ei ole myymälään mahdollisuus päästä niin nettiin vaan klikkailemaan suosikkeja ostoskoriin! Eihän hyvän tarvitse aina olla kallista, eihän? :)

Ja kuvia on sitten paljon, sillä haluaisin niin monia juttuja tuolta, että päätin kipata kaikki himotukseni tänne. Pääsisköhän tällä tavoin niistä eroon?! ;)
























Huh, olipahan kuvapläjäys! Nyt teidän ei tarvitse käydä katsomassa valikoimaa, kun jo laitoin tänne kaikki kuvat ;) Toivottavasti näistä sai joku muukin kuin minä inspiraatiota. 


Kuvat: Clas Ohlson

20 kommenttia:

  1. Noita saapas bokseja pitääkin hakea muuttoa varten :) Vielä tarttisin sellaset saapastuet jostakin.. samaa metallikoria olen kuolannut. Valkoinen jakkara on tosi kiva, pitääkin tutustua siihen paremmin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuotetiedoista olin lukevinani, että boksiin kuuluisi varsituet tms. :)

      Poista
    2. Täydellistä!!! Noita hakemaan, kiitos vinkistä :)

      Poista
    3. Kerro sitten, olivatko hyvät! Mä ostin nyt vain noita vaatelaatikoita. :)

      Poista
  2. kyllä innostuin mehupullo oli kiinnostava ja lääkelaatikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nähnyt blogeissa joidenkin laittavan pulloon pyykinpesuainetta, se voisi olla omallakin kohdalla varteenotettava vaihtoehto :)

      Poista
    2. Meiltä lötyy just nää kaks, ensiapulaatikko harmaalla ristillä ja tuo ihana lasipullo. Mä en jotenkin diggaa tosta itse liikkeestä ollenkaan vaikka aina välillä sieltä löytyy kaikkea kivaa. Oon ostanut sieltä esim. sisustustarroja. Oon aina ihan kypsänä kun mies haluaa kaupunkireissulla siellä käydä. Hämärää :)

      Poista
    3. Mä en aluksi tykännyt, se tuntui joltakin työkalukaupalta, mutta valikoima on kehittynyt ja silmänikin on jo hieman auenneet :)

      Poista
  3. Et kuule arvaakaan, miten lähelle osuit minun mietteitäni nyt! Meille avataan Clas Ohlsson tänne omaan kaupunkiin 18.10. Sinne tulee 55 uutta liiketta, joista tämä siis vaan yksi. Kaikki nauraa mulle, kun muut odottaa muotiliikkeitä ja muita ihanuuksia, minä odotan Clasua! Sinne rynnistän heti avajaisille! Tässä oli joitain, mitä oon himoinnut sieltä. Lisäksi omenasorvia haaveilen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No antaa muitten nauraa! Clasu on vaan tosi hyvä kun kyse on kivoista ja käytännöllisistä sisustushankinnoista :)

      Poista
  4. Voi miten kivoja juttuja olet bongannut! Pitääkin mennä käväisemään Clasin kaupassa joku päivä! :) Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tänään bongasin sitten neljä tuotetta tuosta listasta kotiinkin :)

      Poista
  5. Tuossa lääkelaatikossa on asennetta, tuon minäkin tahdon!
    Tuonne saisi kätevästi kaikki napit sun muut lapsilta piiloon :)
    Nyt siis äkkiä johonkin päin Suomea missä on Clasin liike... :)
    Kiitos oikein paljon vinkistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sitten klikkaat lääkelaatikon kotiin Ohlsonin verkkokaupasta! :)

      Poista
  6. Mainio ostoslista! Useampi tuotteista löytyy meiltäkin, teelaatikkoa käytän ompelutarvikelaatikkona. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain hankittua neljä noista listan tuotteista, vaikka piti hakea vaan kaksi eli se dymo ja vaatelaatikot. Niin se vaan on, että meikäläistä ei pitäisi päästää Ohlsonille pyörimään. ;) Ja hyvä idis toi teelaatikon käyttäminen ompelutarvikelaatikkona! Eihän se niin mee, että siinä pitäisi juuri teetä säilyttää, hih!

      Poista
  7. Ihana kuva-lista sinulla... muutamat tuotteet tuttuja, mutta uusiakin tuttavuuksia tuli tästä vastaan. Ja hei, kyllä Dymo pitäisi olla kaikilla itseään kunnioittavilla bloggareilla ;) ;) ;) ;) ;) Mäkin taidan ensiviikolla lähteä sellaista hakemaan.

    Terkuin, Frida

    PS. Todella kiva blogi sulla;) Kirjauduin heti lukijaksi, jotta löydän toistekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Supersupersuper kiva kuulla että tykkäät blogista ja liityit lukijaksi! Ihanasti lämmittää mieltä, kun saa tällaisen kommentin. <3

      Mä just äsken testasin ekaa kertaa tota dymoa ja t y k k ä ä n !!! :)

      Poista
  8. Bloglovin jumittaa sillä tämänkin postauksen näin vasta nyt siellä!! Jokatapauksessa, tuo nukkaleikkuri on ihan super hyvä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloglovinin tökkimisen olen minäkin huomannut, jää monesti lemppariblogista päivitykset tulematta. :/ Nukanpoistaja on varmasti hyödyllinen ja vielä nyt kun ilmat viilenevät ja neuleita tulee käytettyä enempi. :)

      Poista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...