24. lokakuuta 2012

Uusi keino taistelussa hiustenlähtöä vastaan

Olen satunnaisesti maininnut hiustenlähdöstäni, jota vastaan olen alkanut erilaisin keinoin taistella. Olen käyttänyt muutaman kuukauden Piimaxia, jossa on mukana biotiinia. Lisäksi olen käyttänyt hiustenpesutuotteina hyväksi havaittua Cutrinin Bio+ Energen -sarjaa. Hiuksia olen pitänyt lähes koko ajan kiinni (nutturalla) pehmeällä kankaisella hiuslenkillä, jotta hiukset eivät auki ollessaan pääsisi esimerkiksi nukkuessa katkeilemaan. Toisekseen kun hiuksia on niin vähän niin auki ollessa näyttäisivät vain rotanhännältä.

Äsken soi ovikello ja postipoika toi odotetun paketin. Sain testiin tuotesarjan, jonka positiivista vaikutusta toivon kuin kuuta nousevaa. Tiedän, ns. mysteeripostaukset ovat ikäviä ("Tässä pikkuruinen pilkahdus tämän päivän ostoksesta" tyyliin), mutta koska mulla ei ole vielä käyttökokemusta tästä niin en voi oikein muutakaan kertoa. Halusin vain ihan välttämättä tulle hehkuttamaan uudesta "aseestani", jonka testaamisen aloitan heti tänään. <3 Tuotteita pitäisi käyttää ainakin noin kolme kuukautta, joten koska tulokset eivät varmaan heti näy niin voi mennä hetki kun pääsen teillekin kertomaan tuloksista.





Ducrayn tuotesarja (naisten krooniseen) hiustenlähtöön. 

Sarjaan pääsee tutustumaan tästä.


Sain tuotteet testiin, sillä olen mukana Trendin ja Lilyn testaajaryhmässä, jossa testaillaan vuoden 2012 uutuustuotteita.

6 kommenttia:

  1. Uskaltaako kysyä, sairastatko kilpirauhas-sairautta..? Johtuuko hiustenlähtö siitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syy hiustenlähtööni ei ole (ainakaan vielä) selvinnyt. Kilppari- ja kreatiiniarvot ovat kuitenkin kunnossa, ne tutkittiin ensimmäisenä. Nyt koitetaan erään käytössäni olevan lääkkeen vaihtamista toiseen. :)

      Poista
  2. Toivottavasti on tehokkaat mömmöt! Itse söin kerran evonia kuurin, olikohan sekin parisen kukautta, auttoi sekin jo mulla tosi hyvin! Ongelma kun ei varsinaisesti ollut kovinkaan paha. Joten luulis että tälläisestä teho kuurista vois löytyä apua! Kyllähän siinä vaan harmikseen menee tosi kauan että kasvavat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidetään peukut pystyssä! Äsken pesin hiukset tällä Ducrayn shampoolla ja suihkuttelin tuota liuosta päänahkaan sen jälkeen. Aamulla alkaa sitten nappikuuri. :D

      Poista
  3. Myös ohuiden hiusten hoitoon muuten suosittelen lämmöllä hiusöljyä. Tekevät hiuksista tosi pehmeät ja ilmavat. Kookosöljyäkin olen kuullut laitettavan mutten hiuksiin ole vielä testannut. Tuli mieleen että pehmeys voisi auttaa ainakin katkeiluun hyvin. Ainakin Bonacuren Miracle Oil toimii, ja Sokkarillahan on kivasti juuri hiusviikot meneillä.

    | mustikkasmoothie.blogspot.com |

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...