14. marraskuuta 2012

The Body Shopilla verkkokauppa!

Siis voi ääk! Oonko ollut uutispimennossa enkä ole tiennyt The Body Shopilla olevan verkkokauppa vai onko tämä tosiaan ihan uusi juttu?! No teinpä sen virheen sitten, että pelmahdin verkkokauppaan ja silmät saivat shokin. Siis voi jestas mitä tuotteita!

Tämä kosmetiikkaharakka, joka rakastaa kauniita purnukoita ja ihania tuoksuja meni ihan sekaisin. Olisin voinut poimia ostoskoriin tuotteita, joiden määrää ei kahdella kädellä lasketa ja pistää tänne teille kuvia ihanuuksista niin paljon, että saisitte ähkyn! Sitten sen pienen hetken yritin olla järkevä ja valikoin muutaman ihanan tuotteen, josta haluan teillekin vinkata, varsinkin näin talven ja tulevan joulun kunniaksi. 





Siis anteeksi, mä en vaan voinut itselleni mitään. Ja oikeesti, mä tahon tietää, jos teidän ostoskoriin eksyy tuolta jotain herkullisia juttuja. Mä olen niin lumoutunut, että en tiedä miten päin mun pitäisi olla oikein. Taidan koko loppuillan vaan surffailla tuolla verkkokaupassa ja kahmia virtuaaliostoskoriin kaikkia herkkuja. Uaaaah! <3 <3 <3

The Body Shopin herkulliseen maailmaan ohjaan teidät klikkaamalla TÄSTÄ, mutta en ajatellut olla vastuussa jos menette herkkujen määrästä sekaisin. ;)

P.S. Postauksen teko on vissiin tosi kannattavaa tällaisessa hurmaannu&hullaannu -fiiliksessä, tekstin on varmaan "tosi" selkeää ja järki mukana. Not! ;)


Sisältää mainoslinkkejä

4 kommenttia:

  1. Mä en oikeesti kestä! Koko syksyn olen hienolla menestyksellä ja erittäin vähillä vieroitusoireillakin onnistunut pitämään kosmetiikan suhteen ostolakkoa. En siis ole ostanut muuta kuin mitä olen oikeasti tarvinnut. Vakaa aikomus ja suunnitelma oli ja on edelleen jatkaa tällä linjalla ainakin loppuvuosi.

    Vaan se oli silloin ja nyt on nyt... :( Vieroitusoireeton ostolakkoilu on nimittäin historiaa. Kaikki muuttui ja vanha kosmetiikkaharakka nosti päätään jo pari viikkoa sitten kun olin mutsin kanssa synttärishoppailemassa. Paitsi että sain Hattivatin (se Style Vac) lahjaksi, sain myöskin TBS:n Satsuma suihkugeelin. Viime perjantaina sitten kävin Citycenterin Lushissa ostamassa shampoon ja saippuan, tällä viikolla eksyin Dermosilin nettisivuille ja nyt sitten vielä tää! Saas nähdä miten akan käy...

    (Nyt jos mä törmään jossain blogissa johonkin YR-tarjoukseen, niin tulen luultavasti hulluksi...)

    VastaaPoista
  2. Body Shopin tuotteet on kyllä ihania! Minä käytän myös niitä ja aika paljon meillä kotona käytetään myös Dermosilia. Ne ovat hyvälaatuisia ja hinta on mukavan edullinen.

    VastaaPoista

Blogini on muuttanut!

Uusi osoitteeni on http://whiteandfresh.casablogit.fi

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan! <3

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...